15 octombrie 2008

Am ajuns nebun cu nervii


"Nu conteaza cine sunt,important e ca sunt si pană dati mana de la mana ce aveţi tranchilizante,sa va spun cum am ajuns nebun cu nervii.M-am căsătorit cu o văduvă,care avea o fata...mare.Dupa un timp,tatăl meu s-a căsătorit cu fata...mare,adica cu fata nevestei mele.Nevasta mea devenise soacra tatălui meu,fiica mea vitrega,adica fata nevestei mele a devenit mama mea...iar tatăl meu,ginerele meu. Mama mea vitrega,adica fata mea vitrega a nascut un baiat,care mi-a devenit nepot iar eu am devenit bunicul fratelui meu.Acum,sotia mea,a nascut si ea un baiat,el a devenit cumnatul tatălui meu,deoarece era fratele fiicei mele vitrege,iar fiica mea vitrega,adică soţia tatălui meu a devenit bunica fratelui ei.Adică eu sunt tatăl vitreg al tatălui meu,fiind căsătorit cu mama nevestei sale,fiul meu e fratele si,totodată fiul bunicii mele,deoarece soţia mea e nora fetei sale,astfel,eu am devenit tatăl vitreg al mamei mele vitrege.Tatăl meu e fiul meu,mama mea e fiica mea,nevastă-mea e bunică-mea iar eu îmi sunt mie însumi si tata si fiu.În numele tatălui si a fiului."

Monstrul sacru al comediei,Horatiu Malaele.